Vanaf Nederlandse bodem ons eerste reisverslag! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jentine en Rianne - WaarBenJij.nu Vanaf Nederlandse bodem ons eerste reisverslag! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jentine en Rianne - WaarBenJij.nu

Vanaf Nederlandse bodem ons eerste reisverslag!

Blijf op de hoogte en volg Jentine en Rianne

28 Januari 2014 | Nederland, Nederland

Het is bijna zover.. onze reis naar Malawi! D.V. donderdag 30 januari is het zover. Om 20.40 uur laten wij ons mooie Nederland achter ons.
Na maanden van voorbereidingen zijn we er echt klaar voor. Alleen onze koffers moeten nog gepakt worden, maar gelukkig hebben we daar nog twee dagen de tijd voor.

Bij elkaar hebben we ruim €1000.00 opgehaald. Diegene die daar een bijdrage aan hebben geleverd, willen we hartelijk bedanken.
Nog steeds zijn alle giften welkom! We kregen bericht dat er op dit moment een grote hongersnood is in Malawi door een slechte oogst van het mais. Het geld heeft de stichting Timotheos dus hard nodig.

Dit is ons laatste bericht vanuit Nederland. Bij leven en welzijn is het volgende reisverslag vanuit het warme Malawi. We hebben er enorm veel zin in!

• 28 Januari 2014 - 18:52

Carla:

Geniet er van dames!

• 28 Januari 2014 - 19:02

Wilma Mauritz:

Hey meiden,
    Ik wens jullie een hele goede reis toe.
    En vooral ook een fijne tijd daar in Malawi..
    Doe iedereen de hartelijke groeten van me...

Als er nog plaats over is in de koffer, wil ik me nog wel opvouwen en erbij :D

Suc6 meiden.. zet hem op!!

Tionana!!

• 28 Januari 2014 - 20:48

AJ:

Wat leuk dit! Geniet ervan hè! We houden jullie in de gaten;-)

Groetjes,
    AJ, Clin, Han en Em!

• 28 Januari 2014 - 22:52

HannMa:

Griebels, nu is het écht bijna zover!
    Nog even lekker bijtanken thuis, nu het nog kan ;-), succes met inpakken. En vooral... Veel genieten van alle ervaringen die dagelijks voorbij gaan komen.
    Heftig, die hongersnood. Is dat in het gebied waar jullie ook zijn?
    'k Ben benieuwd naar het volgende verslag!!

• 29 Januari 2014 - 08:58

Heidi:

Leukleuk, heeel veel plezier! Geniet ervan :))

• 29 Januari 2014 - 13:05

Karin:

Heel veel plezier meiden.. geniet er van...:-)

• 29 Januari 2014 - 17:07

Thera:

Hoi meiden!
    Jaja... morgen is de grote dag! Super leuk om nu eindelijk te gaan! Ik wens jullie een behouden reis en een hele fijne tijd in Malawi! Succes met jullie werk en geniet ervan hè!!! Voor je het weet is het voorbij!
    Groetjes, Thera

• 01 Februari 2014 - 09:08

Arieke :

Ha meiden,

Geniet ervan, en kijk uit voor slangen en tijgers en apen ;-)
    Tot snel weer in NL!

Liefs Arieke

Jentine en Rianne

Wij, Jentine en Rianne, hopen D.V. de maanden februari en maart 2014 naar Malawi te gaan. Daar zullen we werkzaam zijn bij de stichting Timotheos. We hopen vooral ons te richten op het onderwijs in Malawi. We willen jullie via deze weblog op de hoogte houden over onze werkzaamheden en ervaringen in Malawi.

Actief sinds 30 Okt. 2013